Interdollies
Advertentie post before
-
- Starter
- Berichten: 767
- Lid geworden op: za 23 jul, 2005 13:51
- Locatie: Verweggisstan
- Contacteer:
Interdollies
We hebben een topic over jeepdollies, dus moet er ook maar een komen over Interdollies of equivalenten daarvan.
Hier een Belgische MAN. Foto's verkregen via Nooteboom. Dit was ten tijde van de introductie van de Interdolly ('97 dacht ik).
Er hier een Scania R143 van Brandt / Maximum waar gedemonstreerd wordt hoe het achterdek te koppelen is aan de Interdolly.
Hier een Belgische MAN. Foto's verkregen via Nooteboom. Dit was ten tijde van de introductie van de Interdolly ('97 dacht ik).
Er hier een Scania R143 van Brandt / Maximum waar gedemonstreerd wordt hoe het achterdek te koppelen is aan de Interdolly.
- arie van urk
- Starter
- Berichten: 524
- Lid geworden op: vr 3 jun, 2005 8:20
- Locatie: urk
-
- Starter
- Berichten: 302
- Lid geworden op: do 7 apr, 2005 12:01
- Locatie: Groningen
Hoe bedoel je? Pendel assen zijn pendel assen, gewone assen zjn gewone assen. Dit zijn dus pendel assen.Remko schreef:Zijn het eigenlijk volwaardige pendelassen op een interdolly, of meer gewone assen met eigenschappen van pendel-assen, om het sturen te vergemakkelijken, maar zonder het grote laadvermogen?
(je vraagt waarschijnlijk naar het laadvermogen, en die varieerd bij zowel gewone assen als pendel assen, zo kunnen de zwaarste assen bij Goldhofer per aslijn 36 ton hebben bij het huidige zwaarste model, en 40 ton bij het aller nieuwste type. Dat laadvemogen is bij een interdolly gewoon niet nodig en zou dus ook overbodig zwaar geconstueerd zijn in dat geval)
- arie van urk
- Starter
- Berichten: 524
- Lid geworden op: vr 3 jun, 2005 8:20
- Locatie: urk