Nicolas

Post hier al je algemene informatie van diepladers, ballastwagens en ander uitzonderlijk transport, met of zonder vrachtwagens.
Advertentie post before
Gebruikersavatar
Green Device
Starter
Berichten: 866
Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
Locatie: Nunspeet

Pendelx of conventioneel

Bericht door Green Device »

ja vanaf januari,komt eerst 6x4 voor tot de 8x4 word geleverd. Als de 8x4 er is komt de 6x4 voor mijn huidige dieplader de muller-mitteltal. De ruimte op de dolly word bij ons gebruikt voor een afneembare fassi-kraan, deze kraan staat op de fassi stand. over het doorlopen van de nek op de dolly, dit klopt maar in tegensteling tot andere merken is de laadvloer(het bed)vrij

Gebruikersavatar
Actros4154
Starter
Berichten: 976
Lid geworden op: zo 5 nov, 2006 14:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Actros4154 »

Waarom zetten jullie een kraan op de dolly? Is het een zware kraan?

Gebruikersavatar
Green Device
Starter
Berichten: 866
Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
Locatie: Nunspeet

Pendelx of conventioneel

Bericht door Green Device »

de kraan die erop komt is een fassi 110ton/m, deze is afneembaar en gebruiken we om losse giek- en aanbouwdelen e.d. te laden. En mooi of niet is inderdaad een mening, onze oplegger is zo functioneel mogelijk naar ons werk, ik snap ook dat voor een bedrijf als van de vlist een dieplader weer anders is omdat de diversiteit van de te vervoeren goederen veel groter is. Ik vind trouwens de combinatie van je vader ook een mooie truck. Onze trailer heeft trouwens wel slangbreukbeveiliging, dus ik denk dat de nieuwe nooteboom dat straks ook heeft , ben benieuwd naar het nieuws van nooteboom. we houden elkaar op de hoogte.

willem de koning
Starter
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 24 sep, 2007 20:59

Bericht door willem de koning »

Hier een foto van het frame voor op de Beelen Nicolas trailer, 4 twistlocks maar!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Green Device
Starter
Berichten: 866
Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
Locatie: Nunspeet

Pendelx of conventioneel

Bericht door Green Device »

dit frame word nog aangepast, er zou eerst een kleinere kraan op komen, maar omdat ze bij ons veel grote en vooral zware hulpstukken hebben is er besloten voor een grotere kraan. Dit word na de rai bij de broshuis veranderd, samen met de verbredingsschotten, die veranderen ook(in frankrijk laden ze meestal met de dolly eraf, daarom zijn de schotten ook zo). dat is het mooie bij broshuis van de tekentafel af of niet hij word naar wens van de klant afgeleverd.

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Bericht door Remko »

Ik heb de trailer ook zien staan op de RAI, maar een plaatje hoor!! Mooie brede gieksleuf, flinke zwanenhals met steunpoten (hoewel deze niet echt nodig zijn).

Wat gaan jullie ermee vervoeren? De Cat 385C/395C TUHD gaat niet passen denk ik... Ook niet als 'ie helemaal gestript is.

Maar af en toe wel even in Houten neerzetten hè, kan ik er mooi foto's van maken!!

Gebruikersavatar
Green Device
Starter
Berichten: 866
Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
Locatie: Nunspeet

Pendelx of conventioneel

Bericht door Green Device »

Ha Remko, deze poten zijn enkel nodig als je de dolly afkoppelt zonder dieplader. Nog even geduld in januari gaan we ermee rijden. Nicolas heeft ook klanten met meerdere dolly- en achterdecken, deze zijn uitgevoerd met dezelfde koppelingen, je kunt er dus ook een enkelasdolly,of drieassigedolly voor zetten.

Gebruikersavatar
Green Device
Starter
Berichten: 866
Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
Locatie: Nunspeet

De eerste R500 van Beelen Sloopwerken

Bericht door Green Device »

Hier staat de R500 voor de eerste keer onder de broshuis.
Bijlagen
Herschaalde kopie van IMG_0550_edited.jpg
Herschaalde kopie van IMG_0550_edited.jpg (109.31 KiB) 4333 keer bekeken

henry@
Starter
Berichten: 618
Lid geworden op: di 20 feb, 2007 19:42
Locatie: onder amsterdam
Contacteer:

Bericht door henry@ »

Ondanks dat Broshuis deze dieplader heeft ingekocht bij Nicolas/Scheuerle blijf ik het een mooi geheel vinden.
heb geen haast

Gebruikersavatar
Green Device
Starter
Berichten: 866
Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
Locatie: Nunspeet

antwoord henry

Bericht door Green Device »

Henry deze dieplader is wel van Nicolas,maar niet van scheurle. Scheurle heeft destijds ook van dit type gekocht net zoals Broshuis nu en nooteboom mischien volgend jaar. bij deze een foto van BIG MOVE die er verscheidene heeft gekocht.
Bijlagen
foto van folder vandaar de wat mindere kwaliteit.(2bed5)
foto van folder vandaar de wat mindere kwaliteit.(2bed5)
Herschaalde kopie van hight_100STM109_03.jpg (128.64 KiB) 4234 keer bekeken

Plaats reactie

Terug naar “Zwaar- en uitzonderlijk transport”