Nicolas
Advertentie post before
- Actros4154
- Starter
- Berichten: 976
- Lid geworden op: zo 5 nov, 2006 14:25
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: Pendelx of conventioneel?
Bij een Pendel-X moet je eerst het buitenwiel er af halen, dan de kniestukken verwijderen, daarna kan je de as ongeveer 90 graden draaien en heb je net genoeg ruimte om het binnenwiel te wisselen.
Bij de grote pendelassen (aanhanger-dieplader bijv.), moet je de stuurstang loshalen en dan kan je de as ook draaien.
Bij de grote pendelassen (aanhanger-dieplader bijv.), moet je de stuurstang loshalen en dan kan je de as ook draaien.
- Green Device
- Starter
- Berichten: 866
- Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
- Locatie: Nunspeet
Re: Pendelx of conventioneel?
Bij mijn "broscolas" kan ik het wiel wisselen door mijn trailer helemaal op te pompen, nadeel is dan dat mijn as bijna verticaal staat om daar een krik onder te zetten, ik heb het 2 keer gedaan bij euromaster binnen het wil wel.Over wielen gesproken deze dieplader van nicolas heeft er ook voldoende. bron foto geertyke
SPECIAAL TRANSPORT FORUM
- geertyke
- Forumlid
- Berichten: 7867
- Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
- Locatie: Leeuwarden
- Contacteer:
Re: Pendelx of conventioneel?
Heb je de ander foto ook Green Device? Kun je goed zien dat dankzij de nicolas assen deze combinatie in een hele steden zich uit de voeten kan maken. Dit was mijn eerste kennismaking met het Nicolas product in de praktijk!!! Gewoon keiharde technische praktijkfeiten. En je kunt ook zien door Nicolas hoger kan heffen je over paaltjes heen kan. De dieplader heft veel hoger. Een bedrijf dat hier een 4-of 5 assige trekker had ingezet met een nooteboom 2-bed-5 had hier gewoon niet gekomen.
Mij zul je het merk Nooteboom echt niet horen afkraken want ze maken echt wel goede diepladers. Maar als je veel met zware machines in stedelijke gebieden werkt en de lengte ook nog korter is, wat van belang is bij vergunningen in het buitenland ga je eerst orienteren wat er te koop is en ga je eens goed naar technische feiten zien. En als je dat gedaan hebt en je het dit transport van de PC 1250-8 HRD gezien en de Broshuis/Nicolas van Beelen ben je meteen overtuigd.
Mij zul je het merk Nooteboom echt niet horen afkraken want ze maken echt wel goede diepladers. Maar als je veel met zware machines in stedelijke gebieden werkt en de lengte ook nog korter is, wat van belang is bij vergunningen in het buitenland ga je eerst orienteren wat er te koop is en ga je eens goed naar technische feiten zien. En als je dat gedaan hebt en je het dit transport van de PC 1250-8 HRD gezien en de Broshuis/Nicolas van Beelen ben je meteen overtuigd.
- Green Device
- Starter
- Berichten: 866
- Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
- Locatie: Nunspeet
Re: Pendelx of conventioneel?
Beste geert hier ben je toch een klein beetje abuis, dat deze trailers erg hoog kunnen oppompen is inmiddels bekend, maar als je deze foto bekijkt zie je dat dit geen dieplader is de kraan staat al hoog en als ik de assen zie staan deze niet op de hoogste stand.
SPECIAAL TRANSPORT FORUM
- Green Device
- Starter
- Berichten: 866
- Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
- Locatie: Nunspeet
Re: Pendelx of conventioneel?
Vandaag bij Broshuis geweest onze dieplader had 51000 km gelopen en werd nagekeken voor de garantie, De monteur van broshuis heeft alle onderdelen nagekeken op speling evt scheuren e.d. maar moest vaststellen dat alles er nog prima uitziet, na het systeem ontlucht te hebben wat ook bijna niets was. Mocht ik na de vlaai en het broodje kebab weer naar huis het was gezellig (jammer van de muziek). Alle onkosten op een rij van de eerste 51000 km 1 startrelais van de hydropomp 113 euro, 1 luchtslang van de achteras kwam klem te zitten zat net niet goed.Op naar de volgende 50000 km ik houd jullie op de hoogte. gr green device
SPECIAAL TRANSPORT FORUM
Re: Nicolas
Zie ik dat nou goed op de laatste foto,s
Is die trailer een geheel?
Kan het bed niet los van de nek/dolly?
Is die trailer een geheel?
Kan het bed niet los van de nek/dolly?
Voor elk probleem is een oplossing!!!
Re: Nicolas
Op de nek is het logo van EDF te zien, Energie De France een energie maatschapij met kerncentrale's. Ik denk dat deze dieplader speciaal gemaakt is om containers met nucleair afval te vervoeren.Mechanic schreef:Zie ik dat nou goed op de laatste foto,s
Is die trailer een geheel?
Kan het bed niet los van de nek/dolly?