Peterbilt
Advertentie post before
Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition
I know I know...liefkleinkonijntje schreef:Dit is gewoon een hefbare as, dit zie je in Amerika op 60-70% van de speciaal transport trekkers... Is gewoon een belastbare as dus geen wannebe reservewiel...
Ow das helemaal beter!!! Hou niet zo van onfunctionele dinger.
Wiebrand
Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition
Mooie truck, staat erg imposant met die Pendel-X erachter, maar is dit wel handig? Je zit al snel aan een behoorlijke lengte met zo'n neus, en met een dergelijke lange trekker zal het rotonde nemen ook niet erg makkelijk gaan...
Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition
wat gaat de volvo nu doen?
- geertyke
- Forumlid
- Berichten: 7867
- Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
- Locatie: Leeuwarden
- Contacteer:
Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition
Gewoon rijden. De Volvo's bliven gewoon rijden hoor. Extra aanvulling aan het materieelpark van Euro Demolition.
Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition
Anema lukt het al jaren hier in Friesland met de Kenworth (chauffeur vloekt er wel eens op maar goed het staat wel mooi...)Remko schreef:Mooie truck, staat erg imposant met die Pendel-X erachter, maar is dit wel handig? Je zit al snel aan een behoorlijke lengte met zo'n neus, en met een dergelijke lange trekker zal het rotonde nemen ook niet erg makkelijk gaan...
Vergeet niet dat het de pendel X pendelassen heeft hiermee vang je al heel wat beperkingen op. En natuurlijk is Euro geen commercieel transportbedrijf. Ze hebben de tijd voor het transport en zijn eigen baas. Dit is heel wat anders wanneer je commercieel actief bent in het transport.
- Green Device
- Starter
- Berichten: 866
- Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
- Locatie: Nunspeet
Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition
Beste sleaze vind dit antwoord een beetje vreemd, de pendel x assen vangen beperkingen op,prima ben je dan nog 4 meter korter ben je toch veel wendbaarder, en het verhaal van het is geen commercieel bedrijf? Wij moeten ook betaald worden conform cao, onze rijuren houden ook op bij 10 en er word van mij ook verwacht dat ik mijn werk zo snel en efficient mogelijk doe. Maar goed een opvallende auto is het zeker.
SPECIAAL TRANSPORT FORUM
Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition
Hoho op die manier bedoel ik het niet. Ik bedoel dat je je combinatie kan afstemmen op het eigen machinepark en een commercieel rijdend voertuig moet ingericht zijn op alles wat er maar kan opkomen. Met de tijd doelde ik op EuroDemolition. Als de chauffeur een paar keer extra moet steken zal dat tijd kosten, bij eigen vervoer kan dat prima maar een klant ziet je al aankomen...
Je weet zelf natuurlijk prima dat jouw combinatie optimaal is afgestemd op het transport binnen jullie onderneming om dat zo goed en zo snel mogelijk uit te voeren.
Mijn excuses ik had specifieker moeten zijn en niet moeten praten over alle bedrijven met eigen vervoer, zo was het niet bedoeld.
Je weet zelf natuurlijk prima dat jouw combinatie optimaal is afgestemd op het transport binnen jullie onderneming om dat zo goed en zo snel mogelijk uit te voeren.
Mijn excuses ik had specifieker moeten zijn en niet moeten praten over alle bedrijven met eigen vervoer, zo was het niet bedoeld.
- Green Device
- Starter
- Berichten: 866
- Lid geworden op: vr 26 okt, 2007 21:54
- Locatie: Nunspeet
Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition
No hard feelings, ik vind die van Anema trouwens ook een prachtige machine, maar om weer on topic te komen als ik het goed zie heeft de peterbilt geen naafreductie. Weet iemand wat voor versnellingsbak in deze truck zit?
SPECIAAL TRANSPORT FORUM
- Sjakie.
- Starter
- Berichten: 128
- Lid geworden op: zo 26 nov, 2006 17:19
- Locatie: In the Dutch Mountains.
Re: Peterbilt 389 voor Euro Demolition
Volgens mij een ongesynchroniseerde 16-bak.
Afhankelijk van bouwjaar en de wensen van de vorige eigenaar.
Afhankelijk van bouwjaar en de wensen van de vorige eigenaar.
Ik maak geen fouten,alleen vergissingen.
Ik ken geen problemen,alleen uitdagingen.
Ik ken geen problemen,alleen uitdagingen.