Tadano Faun ATF 400G-6

Post hier alles over de Tadano Faun hijskranen

Moderator: Tim

Advertentie post before
LTM slinger
Starter
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 12 nov, 2006 8:27
Locatie: zaandam

Tadano Faun ATF 400G-6

Bericht door LTM slinger »

de nieuwste tadano faun
Bijlagen
360 nu 400
360 nu 400
400.jpg (51.69 KiB) 9485 keer bekeken

Gebruikersavatar
Eyeless
Starter
Berichten: 831
Lid geworden op: vr 15 feb, 2008 21:18
Locatie: Verwegnistan
Contacteer:

Re: FAUN ATF 400G-6

Bericht door Eyeless »

Ja dit is de Atf 360 g6 voor de amerikaanse markt.. 400 t op 2.7 meter.. De europese versie is 360 Ton op 3 Meter..
Mvg Marco

Je kan alles hufterproof bouwen..Jammer dat ze elke keer betere hufters uitvinden..

Gebruikersavatar
arjan
Forumlid
Berichten: 3672
Lid geworden op: di 22 nov, 2005 20:37
Locatie: zwaag

Re: FAUN ATF 400G-6

Bericht door arjan »

Hij blijkt toch wel voor de Europese markt te zijn. http://www.vertikal.net
Arjan
Problemen zijn er niet, alleen maar nieuwe uitdagingen.

willem-kranen
Forumlid
Berichten: 3370
Lid geworden op: ma 1 jun, 2009 13:09

Re: FAUN ATF 400G-6

Bericht door willem-kranen »

De technische PDF is beschikbaar van de ATF 400G-6

Gebruikersavatar
dusss kraantjeniels
Starter
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 1 dec, 2008 19:45
Locatie: Purmerend

Re: FAUN ATF 400G-6

Bericht door dusss kraantjeniels »

Stond in Cranes 2 foto‘s van de kraan waaronder 1 met beweegbare jip
groet niels

Gebruikersavatar
arjan
Forumlid
Berichten: 3672
Lid geworden op: di 22 nov, 2005 20:37
Locatie: zwaag

Re: FAUN ATF 400G-6

Bericht door arjan »

Wel een mooi kraantje voor jouw meneer Dekker.
Arjan
Problemen zijn er niet, alleen maar nieuwe uitdagingen.

TadanoTiep
Starter
Berichten: 109
Lid geworden op: wo 14 jun, 2006 15:36
Locatie: Veenendaal

Re: Tadano ATF 400G-6

Bericht door TadanoTiep »

Ik weet het niet hoor, maar volgens mij is het een Tadano (FAUN) ATF 400G-6. D'r staat geen 'FAUN' op de kraan. Moet ook niet. 400 Tonners (of groter) bouw je niet alleen voor Europa, maar voor de hele wereld. Tadano is een wereld merk (na de Chinezen met hun idiote productie aantallen, de grootste), FAUN stelt buiten Europa niets voor. De AT machines worden alleen in Europa vermarkt als Tadano FAUN, buiten Europa alleen als Tadano. FAUN is alleen een produktiebedrijf. En Volgend jaar bestaat FAUN niet meer, dan is het Tadano FAUN. En nog een paar jaar dan is het alleen Tadano...
No. 1 and the next!

janatlas
Starter
Berichten: 884
Lid geworden op: za 29 sep, 2007 13:17

Re: FAUN ATF 400G-6

Bericht door janatlas »

Is het niet zo dat de naam Faun al verdwenen is??

TadanoTiep
Starter
Berichten: 109
Lid geworden op: wo 14 jun, 2006 15:36
Locatie: Veenendaal

Re: FAUN ATF 400G-6

Bericht door TadanoTiep »

Nee, dat nou ook weer niet. :) Maar dat duurt nog maar een paar jaar, denk ik. Kijk maar naar Demag, die naam wordt voor de nieuwe modellen ook niet meer gebruikt, 't wordt allemaal Terex.
Is ook wel weer jammer, hoor. FAUN is toch een naam. Olie/woestijn-, en dat soort landen zouden graag FAUN (zwaartransport)trucks/trekkers willen kopen. Simpelweg omdat (Titan)MB en MAN en dat soort zwaartransport-trekkers daar niet voldoen. Ook het Duitse leger blijft de Elefanten en Franziska's maar reviseren, omdat ze nog steeds niets beters hebben gevonden. Ze zouden graag nieuwe trekkers willen ontwikkelen, maar dat mag niet van Tadano. Vind ik wel erg jammer. Zou een mooie nieuwe produktlijn zijn, die vrij simpel is te ontwikkelen, stuk eenvoudiger dan een kraan, lijkt me zo.
No. 1 and the next!

599GTBFiorano
Starter
Berichten: 190
Lid geworden op: za 16 feb, 2008 20:13
Locatie: Roosendaal

Re: FAUN ATF 400G-6

Bericht door 599GTBFiorano »

TadanoTiep schreef:Nee, dat nou ook weer niet. :) Maar dat duurt nog maar een paar jaar, denk ik. Kijk maar naar Demag, die naam wordt voor de nieuwe modellen ook niet meer gebruikt, 't wordt allemaal Terex.
Is ook wel weer jammer, hoor. FAUN is toch een naam. Olie/woestijn-, en dat soort landen zouden graag FAUN (zwaartransport)trucks/trekkers willen kopen. Simpelweg omdat (Titan)MB en MAN en dat soort zwaartransport-trekkers daar niet voldoen. Ook het Duitse leger blijft de Elefanten en Franziska's maar reviseren, omdat ze nog steeds niets beters hebben gevonden. Ze zouden graag nieuwe trekkers willen ontwikkelen, maar dat mag niet van Tadano. Vind ik wel erg jammer. Zou een mooie nieuwe produktlijn zijn, die vrij simpel is te ontwikkelen, stuk eenvoudiger dan een kraan, lijkt me zo.
Hoe verklaar je dan al die 8x8 Actros trekkers in woestijnkleuren die uit Duitsland geëxporteerd worden? Kopen ze in die zandbakken materiaal wat niet voldoet?

Plaats reactie

Terug naar “Tadano Faun”