Spierings SK365-AT3 - Schares
Moderator: Tim
Advertentie post before
- matthias-w.
- Forumlid
- Berichten: 6159
- Lid geworden op: vr 9 sep, 2005 12:49
- Locatie: 46395 Bocholt (Duitsland) Vakantie in Rockanje
Een SK345-AT3 is het niet. Die zien we hier;
viewtopic.php?t=1544
Het duidelijk zichtbare verschil tussen beide kranen zijn de sprenkels om te loopkat op te toppen. Bij de SK345-AT3 hangen die in transportstand meer voor de cabine. Bij deze van Schares heeft de machinst dus meer zicht.
viewtopic.php?t=1544
Het duidelijk zichtbare verschil tussen beide kranen zijn de sprenkels om te loopkat op te toppen. Bij de SK345-AT3 hangen die in transportstand meer voor de cabine. Bij deze van Schares heeft de machinst dus meer zicht.
Cris
Een SK345-AT3 is het niet. Die zien we hier;
viewtopic.php?t=1544
Het duidelijk zichtbare verschil tussen beide kranen zijn de sprenkels om te loopkat op te toppen. Bij de SK345-AT3 hangen die in transportstand meer voor de cabine. Bij deze van Schares heeft de machinst dus meer zicht.
waarom moet hij de loopkat optoppen?je topt toch de hele giek op,en uitkatten doe je met kat kabels.ik heb er ooit een gezien die onder een telaag viaduct was gereden(hijstrans,stond bij de importeur)die had wel de sprenkels(top cylinders)in transport stand voor de cabine.maar dat was niet goed
`kweet nie beter,ben zo dom
Een katkabel is volgens mij de kabel die ervoor zorgt dat de kat (het deel dat over de giek heen en weer schuift met de haak eraan) verplaatst kan worden. Dat is inderdaad geen gekke vraag hoor.
*off-topic tekst verwijderd door mijzelf*
groeten,
Peter
*off-topic tekst verwijderd door mijzelf*
groeten,
Peter
Laatst gewijzigd door peer op za 16 dec, 2006 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Starter
- Berichten: 528
- Lid geworden op: do 2 nov, 2006 17:15
- desmoklepje
- Starter
- Berichten: 644
- Lid geworden op: zo 25 jun, 2006 13:51
- Locatie: emmen