Spierings SK599-AT5
Moderator: Tim
Advertentie post before
- deutz-fahr411
- Forumlid
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: zo 1 feb, 2009 20:24
- Locatie: Hoornaar
Re: Spierings SK599-AT5
Hardeman-Van Harten heeft ook een nieuwe 50 meter, ziet er netjes uit met die platen tussen de assen
(bron: http://www.Hardeman-vanharten.nl)
(bron: http://www.Hardeman-vanharten.nl)
- Bijlagen
-
- nieuwe%20kraan_hardemanvanharten.jpg (207 KiB) 6700 keer bekeken
- - - LIEBHERR LTC1050-3.1 - - - http://www.facebook.com/boerbvmeerkerk
- stamgast_2
- Forumlid
- Berichten: 1257
- Lid geworden op: zo 11 mar, 2007 20:52
- Locatie: Bippen (D)
- Contacteer:
Re: Spierings SK599-AT5
De mee gespoten spiegels en steunen is ook mooier. Nu nog de handgrepen en het gaat straks echt af zijn.
Je hoeft niet alles te vertellen dat je weet.
- hoogvlieger
- Starter
- Berichten: 506
- Lid geworden op: za 1 sep, 2007 21:40
- Locatie: berghem
- Contacteer:
- stamgast_2
- Forumlid
- Berichten: 1257
- Lid geworden op: zo 11 mar, 2007 20:52
- Locatie: Bippen (D)
- Contacteer:
Re: Spierings SK599-AT5
Wat ik ook al tikte bij het herpertz topic. Dat als de machinist wat meer tijd zou doorbrengen met controleren ipv snel thuis zijn je er een hoop kan voorkomen. Ga niet zeggen allemaal. Maar ze beginnen met scheuren op de velg rand. En ja je zal wat vaker onder je kraan moeten liggen.
Het valt toch op dat de een er meer last van heb dan een ander.
Het valt toch op dat de een er meer last van heb dan een ander.
Je hoeft niet alles te vertellen dat je weet.
- smeernippel
- Starter
- Berichten: 489
- Lid geworden op: wo 23 feb, 2011 11:57
Re: Spierings SK599-AT5
Dat doe jij ook iedere dag ????? de most er naar kijken
Geef nooit uitleg !
Je vrienden hebben het niet nodig
En je vijanden geloven je toch niet
Je vrienden hebben het niet nodig
En je vijanden geloven je toch niet
- Regay De schotgay
- Starter
- Berichten: 798
- Lid geworden op: di 5 sep, 2006 20:13
- Locatie: Zwaag
Re: Spierings SK599-AT5
Kruip jij er maar lekker onder als je van uit Groningen naar Amsterdam bent gereden of welke afstand dan ook......Ik kijk wel uit.Ze klappen spontaan en als je er dan net onder ligt en je kunt geen kant op.....Wat dan?En s'morgens kan de scheur er niet in zitten en misschien eind van de middag wel na zo een afstand....stamgast_2 schreef:Wat ik ook al tikte bij het herpertz topic. Dat als de machinist wat meer tijd zou doorbrengen met controleren ipv snel thuis zijn je er een hoop kan voorkomen. Ga niet zeggen allemaal. Maar ze beginnen met scheuren op de velg rand. En ja je zal wat vaker onder je kraan moeten liggen.
Het valt toch op dat de een er meer last van heb dan een ander.
- desmoklepje
- Starter
- Berichten: 644
- Lid geworden op: zo 25 jun, 2006 13:51
- Locatie: emmen
Re: Spierings SK599-AT5
als je op een werk opgesteld staat kan je er ook zo nu en dan eens een blik naar werpen.
(wel goed werpen anders krijg je deuken)
(wel goed werpen anders krijg je deuken)
ALS DE HAAN NIET KRAAIT VOOR HET AVONDROOD,GAAT HET MORGEN REGENEN OF DE HAAN IS DOOD
- deutz-fahr411
- Forumlid
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: zo 1 feb, 2009 20:24
- Locatie: Hoornaar
Re: Spierings SK599-AT5
Schitterende AT5 van Hardeman-Van Harten
- - - LIEBHERR LTC1050-3.1 - - - http://www.facebook.com/boerbvmeerkerk