Sennebogen 630 R - Nederhoff

Post hier alles over de Sennebogen hijskranen

Moderator: Tim

Advertentie post before
Gebruikersavatar
HvanBrest
Forumlid
Berichten: 1899
Lid geworden op: do 9 mar, 2006 21:42
Locatie: Heemskerk

Bericht door HvanBrest »

crazy crane operator schreef:En hier eentje van Aertsen,die via Nederhoff een lange tijd in Nederland komt draaien! moest daarvoor wel eerst effe gekeurd worden! Dat was maar goed ook :? De kraan is van 2003
Hoe dat zo CCO, mankeerde er zo veel aan dan?? (ch)
We hebben toch een Europa of gelden er andere regels in België?
Twee voor de prijs van een!

Gebruikersavatar
ex455
Forumlid
Berichten: 3531
Lid geworden op: zo 24 apr, 2005 12:51
Locatie: oud-gastel

Bericht door ex455 »

Volgens mij zijn de kraankeuringen die wij hebben niet geldig in nederland en kan het wel zijn dat er daarmee dingen aan de kraan gedaan moeten worden om hem conform te krijgen.

Gebruikersavatar
HvanBrest
Forumlid
Berichten: 1899
Lid geworden op: do 9 mar, 2006 21:42
Locatie: Heemskerk

Bericht door HvanBrest »

ex455 schreef:Volgens mij zijn de kraankeuringen die wij hebben niet geldig in nederland en kan het wel zijn dat er daarmee dingen aan de kraan gedaan moeten worden om hem conform te krijgen.
Ik wist niet dat zo'n grote aannemer als Aaertsen de klant om de tuin moet leiden met sticker?Als hij conform moet gaat er dan ook een andere sticker op?? (ch)
Twee voor de prijs van een!

Gebruikersavatar
ex455
Forumlid
Berichten: 3531
Lid geworden op: zo 24 apr, 2005 12:51
Locatie: oud-gastel

Bericht door ex455 »

wie denk je dat die stickers erop geplakt heeft?Iemand zeg enkel dat hij denkt dat er geen verschil is.

Gebruikersavatar
Faunfreak
Forumlid
Berichten: 1238
Lid geworden op: vr 7 okt, 2005 21:10
Locatie: Den Haag

Bericht door Faunfreak »

Gertus schreef:sen 5 komt er aan :Y voor vestinging vianen begin dit jaar
verbruggen heeft er ook 1 besteldt http://www.verbruggen-volkel.nl/html/nieuws.html

Gertus
Starter
Berichten: 731
Lid geworden op: do 2 mar, 2006 18:27
Contacteer:

Bericht door Gertus »

Faunfreak schreef:
Gertus schreef:sen 5 komt er aan :Y voor vestinging vianen begin dit jaar
verbruggen heeft er ook 1 besteldt http://www.verbruggen-volkel.nl/html/nieuws.html
wat ik wel vreemd vind is het type wat zij besteld hebben "Sennebogen 643 RHD rups-telekraan " weet iemand hier meer van ???????

Gebruikersavatar
Taco
Starter
Berichten: 57
Lid geworden op: di 18 jul, 2006 20:20
Locatie: Reeuwijk

Bericht door Taco »

In Maart ongeveer komt de 4e 630-R bij Nederhoff, deze gaat naar nevenvestiging Vianen.
Kunnen ze daar vast wennen aan een echte kraan :evil: (buiten de 2 liebherr's dan)

Zal eerst in eigen huis weer worden voorzien van een in hoogte verstelbare cabine! :Y

Randy
Forumlid
Berichten: 3670
Lid geworden op: za 11 dec, 2004 22:31
Locatie: Echt

Bericht door Randy »

Zou wel leuk kraantje zijn voor mij!!! Wat weegt zo'n ding nou? Toen ik gisteren foto's stond te maken in Montfort reed er een MAN met een 4-assige semi voorbij naar boven. Zou die de kranen afvoeren?

Randy

Gebruikersavatar
Sennfan
Starter
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 29 nov, 2006 20:58
Locatie: Gouda

Bericht door Sennfan »

He Randy dat was een leuk klusje gister, heb je nog mooie foto's gemaakt ik had zelf geen tijd want ik was aan het draaien. Zo'n sennebogen weegt ongeveer 40 ton die van mij heeft 2 keer in een kraan gehangen.
Het leven is kraanzinnig!!!

Gebruikersavatar
Sennfan
Starter
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 29 nov, 2006 20:58
Locatie: Gouda

Bericht door Sennfan »

En voor iedereen uit het noorden van het land die ook eens zo'n mooie sennebogen op de foto wil zetten ik sta een paar weken in de eemshaven te draaien
Het leven is kraanzinnig!!!

Plaats reactie

Terug naar “Sennebogen”